close






Now I rule the world
現在我統治這個世界

And the starry sky
跟這個充滿繁星的天際

Spreading above
不斷地向上擴張


I never give up even if the night should fall
我從來不會放棄即使夜晚即將降臨
Always do my best
我總會用盡全力

I look in the mirror
看著鏡子中的自己 

The king looks back at me
那個王者回眸看著我


I can rule the world 
我可以掌控整個世界

JJ just follow me
JJ只要跟隨著我

I will break the walls
我會打破高牆

Now look at me
現在注視著我

Fools will be the blind side of the enemy
傻瓜會盲從的站在敵人那一方

This is who I am
這就是我

Just remember me
只要記得我

I’m the king JJ
我就是王者JJ

No one defeats me
沒有人可以擊敗我

This is who I am baby
這就是我 寶貝

Just follow me off the ground
只要跟著我離開地表

And all the beauty's in his hands
所有美的東西都在他的手裡

Now I can reach the stars
現在我可以伸手觸摸繁星

And I will show you how
我會展現給妳我如何辦到


Whenever you feel standalone never shed a tear
無論何時當你感到孤獨的時候從不要潸然淚下
If you always smile on face you'll make it through the rain
你若總是將微笑掛在臉上你可以越過這場風雨

I'll never give in how high the mountains rise
不管是多高的山我從不屈服
Keep looking ahead
堅持向前看

I look in the mirror King looks back on me 
我看著鏡子裡的王者回眸看著我
I can change the world JJ just follow me
我可以改變這個世界 JJ只要跟隨我

Catch me if you can and look at me
如果你能抓住我並且注視著我


I am brave enough to fight the enemies
我毫無畏懼的和敵人們對抗

This who I am just remember me
這就是我 記住我


I am the king JJ no one can stop me
我就是王者JJ 沒有人可以讓我停下
This who I am baby
這就是我 寶貝

Just follow me
只要跟隨我

We are on top
我們就在頂端

On the whole universe
在這整個宇宙
Now I can reach the stars
現在我可以伸手觸摸那些繁星

And I will show you how
我會展現給妳我如何做到的


I never give up even if the night should fall
我從不放棄即使夜幕即將降臨 

Always do my best
我總會用盡全力

I look in the mirror the king smiles at me
我看著鏡子裡的國王向著我微笑



這兩天把yuri on ice給看完了,
這首歌其實是還沒看之前就聽了,
當時還不知道JJ其實是裡面的角色名稱
還在想到底誰是JJ
這首歌很適合JJ充滿自信跟熱情
可是到後來當滑冰變成一種壓力時
他崩潰了
在比賽中失利了
當你最愛的東西反而成為了一種壓力
該如何面對呢

arrow
arrow
    全站熱搜

    Astrid. 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()